İçeriğe geç

Iphone Garantiye Nasıl Gönderiliyor

iPhone garantiye göndermek için ne gerekli?

Servis yerine giderseniz, aşağıdakilere sahip olmanız gerekir: cihazınız ve yardım aldığınız tüm aksesuarlar (Apple Pencil’ınızdan yardım almak istiyorsanız, kullandığınız iPad’i yanınızda getirin).

iPhone hangi durumlarda garantiye girer?

İPhone’unuzun ve ürününüzün kutusundan gelen Apple Limited Garantisi olan Apple markalı aksesuarlar, satın aldığınız tarihten itibaren üretim tarafından satın aldığınız sorunlara karşı garanti içerir. Apple Branded’ın ayrı olarak elde edilen aksesuarları, aksesuarlar için Apple Limited garantisi ile kaplıdır.

Telefonu garantiye gönderirken ne yazılır?

Gönderen ve Adres Bilgileri: Gönderen bilgilerinizi girin ve bilgileri tamamen ve doğru bir şekilde adresleyin. Bu, cihazınızın güvenli ve doğru adrese verilmesini garanti eder. 3. Sorun Açıklama: Cihazınızdaki sorunları ayrıntılı olarak ve açıkça girin.

Apple garantiye gönderirken fatura gerekli mi?

Hizmete ürün teslimatı için faturalar getirmem gerekiyor mu? Aksesuarlara faturalar getirmelisiniz. İPhone, iPad ve Mac’teki seri numarasındaki garanti gerçekleşebileceğinden faturalar getirmeniz gerekmez.

Garantiye giden iPhone değişir mi?

Garanti hizmetinden sonra, Apple ürününüz veya yedek ürününüz, Apple ürününüzü geçerli güncellemeler için satın alacağınız şekilde yapılandırıldığı için iade edilecektir.

iPhone servise vermeden önce ne yapılmalı?

Apple ürününüzün hizmet için yayınlanmasından önce iOS cihazınızı Cicloud veya iTunes ile sabitleyin. .

iPhone garanti kapsamında pil değişimi ücretli mi?

Garantimiz, tüketicinin korunması yasalarına göre haklara ek olarak gerçekleşir. Durumunuz garanti çerçevesinde değilse, bir ücret ödersiniz. İPhone’unuzla ilgili sorun hizmet için uygun değilse, değiştirme ücretinin tamamını ödemeniz gerekebilir.

Garantiye giden telefon kaç günde gelir Apple?

İstanbul gibi şehirlerde bu en az 1 hafta. İPhone tarihi genellikle en erken 1 hafta sonra verilir. Sonra Apple Store’a ulaşma ve dahi çubuğa dönüşme zamanı. Randevu almadıysanız, kuyrukta 2-3 saat bekleyebilirsiniz.

Apple hangi durumlarda yeni telefon veriyor?

Bu durumlarda iPhone aygıt değiştirme, Apple’ın yerini alır, garanti ile kapsanan tüm cihazların yerini alır ve fabrika hatası nedeniyle sorun yaşar. Apple, en iyi müşteri deneyimini sunan markadır. Apple genellikle bir değişiklik yerine onarmaz.

Garantiye göndermek için fatura gerekli mi?

Garanti süresi boyunca garanti hizmetinden yararlanmak için, onaylanmış garanti sertifikası veya faturalar için satış tarihi ve bayi damgası gereklidir.

Telefon hangi durumda garantiye girer?

3) Garantinin bir parçası olarak hangi durumlar bulunur? Arızalı ürünler garanti ile kaplıdır. Bununla birlikte, kullanım hatası (reklam ve kullanıcı kılavuzundaki sorunlarla çelişkili olarak tüketicinin çelişkili kullanımından kaynaklanan hatalar) garantinin kapsamı dışındadır.

Garanti kapsamında ürünün kargo ücretini kim öder?

Bu bağlamda, tüketici satıcı tarafından tamamen geri ödenmelidir. Ürün iadelerindeki nakliye ücreti, tüketiciyi ve bu yasanın uygulanmasını korumak için 6502 sayılı Kanun uyarınca satıcının veya sağlayıcının bir parçasıdır.

iPhone garanti kapsamında neler var?

Tüm ürün, şirketimizin garantisinin bir parçası olarak tüm parçalarla yatmaktadır. Ürün garanti süresi içinde kesintiye uğrarsa, onarım süresi garanti süresine eklenir. Bir ürünün onarım süresi 20 günü geçmez.

iPhone garanti belgesi veriliyor mu?

Sözleşme numarasını veya Garanti -Scope Sertifikasını alın.

iPhone boya atması garantiye girer mi?

İPhone veya iPod’daki su ve diğer sıvı hasarı garanti çerçevesinde değildir.

Apple eskiyi getir yeniyi al var mı?

Apple geri dönüşüm hizmeti sunuyor mu? Evet. Apple Markalarından Apple Store veya Online’daki Apple cihazları ve cihazları geri dönüştürme seçeneğini sunuyoruz. Cihazlarınızın sorumlu olduğundan veya yeniden kullanma fırsatına sahip olduğundan emin olabilirsiniz.

İPhone 14 Pro pil değişimi kaç TL?

Hizmet Fiyat Listesi Timelegran Değişikliği Açıklama İzin Değişikliği.

iPhone pil sağlığı kaç olmalı?

Genel olarak, iPhone pilinin sağlığı sorununun cevabı %80 veya daha fazla olmalıdır. Yeni bir iPhone’un pil sağlığı %100’dür, ancak zamanla azalır. %80 düşerse ve pilin değiştirilmesi önerilir. Pilin sağlığı %80’in altına düşerse, Apple pil değiştirmeyi önerir.

Telefonu garantiye yollamak için ne gerekli?

1. garanti süresi, ürünün ilk kullanıcı tarafından teslim edildiği tarihten itibaren 2 (iki) yıldır (yirmi – dört ay) – müşterinin faturası. 2. Cihazın yetkili teknik hizmete talep ederken ve gelirken, garanti sertifikası veya orijinal veya okunaklı fotokopi olan satış faturası gönderilmelidir.

Apple hangi şartlarda yeni telefon veriyor?

Bu durumlarda iPhone aygıt değiştirme, Apple’ın yerini alır, garanti ile kapsanan tüm cihazların yerini alır ve fabrika hatası nedeniyle sorun yaşar. Apple, en iyi müşteri deneyimini sunan markadır. Apple genellikle bir değişiklik yerine onarmaz.

iPhone garanti kapsamında pil değişimi ücretli mi?

Garantimiz, tüketicinin korunması yasalarına göre haklara ek olarak gerçekleşir. Durumunuz garanti çerçevesinde değilse, bir ücret ödersiniz. İPhone’unuzla ilgili sorun hizmet için uygun değilse, değiştirme ücretinin tamamını ödemeniz gerekebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort brushk.com.tr sendegel.com.tr trakyacim.com.tr temmet.com.tr fudek.com.tr arnisagiyim.com.tr ugurlukoltuk.com.tr mcgrup.com.tr ayanperde.com.tr ledpower.com.tr
Sitemap
oddenjojobetoddengalabetKomşu Fırın